5 Spôsobov ako použiť Veterinol

1. Dva krát do týždňa vydenzifikujte pelech svojho zvieratka a jeho najpoužívanejšie hračky rozprašovačom. Udržíte tak vaše zvieratko, ale aj domácnosť v čistom prostredí a zabránite šíreniu vírusov a baktérií. Stačia 2-3 streknutia z 20 centimetrovej vziadelnosti. Po dezinfekcii si môže vaše zvieratko na čistý pelech okamžite ľahnúť a hračku hrýzť, pretože Veterinol je netoxický.
  2. Vyčistite labky po venčení. Zabránite tak prenosu nečistôt a baktérií z vonka do vašej domácnosti. Taktiež predídete možným infekciám v prípade mikro-poranení, ktoré môžu na labkách pri aktívnej prechádzke vzniknúť.
    PS: vydezinfikovať môžete aj tlamu vášho psa, ak vonku olizoval to, čo nemal (vieme čo).
  3. Odstránte zápach. Päť streknutí Veterinolu po povrchu mačacieho záchoda z 20 centimetrovej vzdialenosti účinne eleminuje baktérie zodpovedné za zápach. Vystriekajte srsť svojho psíka v prípade nepríjemného zápachu, uľaví sa mu, pretože Veterinol ošetrí jeho pokožku a odstráni baktérie.
  4. Ošetrite prostredie v teráriu vášho exotického zvieratka. Pár streknutí zo 40 centimetrovej vzdialenosti zabezpečí vášmu zvieratku čistejšie prostredie, vrátane ovzdušia, piesku, kamienkov, dreva a jeho príbytku. Doprajete mu tak kvalitnejší a dlhší život.
  5. Ak ste chovateľ: dezinfikujte vaše chovné priestory aspoň raz do týždňa, či sa jedná o kurníky alebo klietky, Veterinol môžete použiť za prítomnosti zvierat, pretože je netoxciký a zdraviu nezávadný. Vaše zvieratká vďaka tomu budú žiť v čistejšom prostredí s nižším zápachom. Predídete tak mnohým ochoreniam, ktorých príčína sú baktérie, vírusy a znečistené prostredie.
Veterinol